Bananer är gula!

Nu ska tummen ur röven och ska börja blogga igen!

Tänke skriva ett litet.. ytterst litet inlägg häromdan men det gick ju bra (hehe)!

Idag har jag varit FETT onyttig idag.. hehe bra sverige där men jag är tydligen en utläning eftersom jag inte kan snacka svenska eller engelska men ändå kan jag inte snacka något annat språk!.. VA FAN ÄR JAG!!.. aja tillbacka (stavfel igen)  till det vi skulle snacka om.. att jag har varit onyttig!.. dagen började med lite S och bilagodisar i skolan.. sen Donken med min nya bestis (Martina Johannesson).. efter det bhips (chips).. efter det två magnum mandel glassar + en bulle!
Oboy vad jag inte är nöjd just nu men ska försöka börja gymma i slutet av månaden eller ngt.

Juste höll på glömma! Opereade mig i veckan, då undrar ju ni säkert vart?.... Knät! Så just nu haltar jag fram lite lätt eftersom jag har gjort slut med kryckorna som var en pain in the ass.. alltså PAIN IN THE ASS, bokstavligt ;)<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback