do you want to touch!

Tja, jag ska snart dra mig in till gymmet och pumpa lite muskler och bli av med lite extrakilon.. sommaren är nästan här och mitt nyårslöfte börjar nu.. lite sent men det får vara, ska bli fit inför konståkningen som jag kommer vara borta ifrån hela sommaren.. det suger ju ba lite men om tre veckor får jag börja spela lite smått fotboll igen efter operationen.. längtar som fan nu asså!! :). 

Ikväll är det valborg och det ska firas med mysiga flickor, hade helt glömt bort valborg i veckan så det fick bli att planera något snabbt men jag tror att kvällen kommer bli riktigt mysig :)<3

Nationella i engelska på onsdag!.. JIPPI!!.. (not)


on my way to the gym!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback