en början är ibland ett slut

har helt glömt bort bloggen, kom och tänka på det nu.
juuuust nu ligger jag på golvet i mitt rum och dunkar lite musik.. lyssnat oavbrutet i snart 3 timmar dock har jag inte legat på golvet hela tiden... En sjuk sak när jag ligger på mage är att min tunga börja klia och det är fett jobbig för det går inte riktigt att klia den. 

Nu börjar ju påskhelgen och det innebär fest antar jag.. dvs om man hittar någon. Hela lovveckan har varit fett nice. Sol alla dagar och dt har både blivit sjukgymnastik, promenader och solning. Imorgon ska jag gå upp extra tidigt för att ta och kolla in soluppgången men dvs om jag orkar pallra mig upp annars så blir det en morgon promenad med hunden vid 8 tiden. Det blir antagligen inget jobb i helgen heller men övningsköra ska jag iaf göra :).. 


Klippt lugg, vad tycks?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback