Every is different

Helvetes jävla skit vad träningen gick dåligt idag! Men hela dagen har varit blä. Vaknade fan 5 min innan bussen gick så stressade som fan och jag hatar verkligen att stressa men det var den sista bussen som fick så det fick funka idag. På lektionen så gjorde vi ramar i trä. Det var faktiskt ganska roligt och jag måste säga vi har nog världens skönaste lärare. Han är hur rolig som helst och vi får skämta på lektionerna och allt.. as gött. 

Idag käkade jag donken med kära Julia och Danielle joinade oss lite senare. Efter donken bar det av till ÖoB med Jessica och Desse för att köpa en vattenkokare till vårat omklädningsrum för teet i ishallen är så fucking dyrt. Vi han aldrig dricka något dock för det skulle koka 3 gånger utan att man skulle dricka. Imorgon blir det invigning med den nya vattenkokaren. På träningen satte jag bara några salkow, toelop och några försök på dubbelaxel. Dåligt som fan men bara tagga om till imorgon!!!








(två miffon)


(Skön lärare och Mikaela)





Kommentarer
Elin

Fan då, jag kan inte se bilderna för det är ett sånt där jävla rött kryss over dem, i alla fall antar att de är de bilderna som även är på facebook!!? ;)

2011-01-30 @ 23:36:43 | http://ellazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback