Fem miljoner på banken, men inget att leva för

Tävling på lördag.. nervös men jag har två snygga klänningar iaf. 

Hela dagen har varit flummig, både i skolan och på träningen. I skolan fick vi choklad av Meya man jag ska inte äta så jag tog inte någon. Sedan började vi snacka om likör godisar och fyllehet. As kul. Sen på träningen blev det as flum på något viss, började typ snacka om Coca Cola flaska uppkörd i röven och annat. Som min fråga. Vad heter Super Mario i verkligheten och Jessica ba: Mario!.. men jag syftade du på vaktmästaren som ser ut som supermario ;)<3


(skitunge som åker till Egypien imorgon :(<3)


(Favorit klänning fram)


(Favorit klänning bak) (dålig kvalite på bilden)

XoXo Lina Vahlersvik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback