Free Fallin'

ingen konståkning denna veckan. Men var tvungen att dra mig haltande till ishallen ändå för jag glömde min plånbok där igår.. Smart (Y). Jag ersätter min missade träning med situps till gó musik här hemma. Det blev lite över 100 st och känner mig ganska stolt. Mitt mål till sommaren är att klara av armhävningar på en hand. Jag måste ju självklart slå min kära (starka) pojkvän. Ett annat mål är att gå ner i vikt så jag kommer i mina favorit shorts som är storlek S, rumpan ju har växt nu under juletider. Det hjälper ju inte med att pappa kommer hem med godis till mig men jag var duktig och sa nej. Sparar den till Fredag ist, man får ju inte sabba hela veckan med att äta godis en dag. 

Till något helt annat. Det var inte imorgon vi skulle simma med skolan utan nästa vecka. Vilket är lite bra eftersom jag kan knappt gå och vill gärna vara med på simningen. Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen och träna upp mitt knä lite till.

Juste måste säga detta.. idag på samhällslektionen så fick vi en bok om Idol, hur onödigt som helst.. vrf läsa om Idol? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback