Godmorgon <3

Godmorgon de glada folket som sitter i skolan och har hur tråkigt som helst. Jag är däremot hemma eftersom det inte gick någon buss ganska chill ändå och de är helt ok för mamma. Jag vaknade precis ska snart upp och göra mig en god frukost sen ska jag verkligen gosa ner mig i soffan och sätta på någon film, antingen Dear John eller Remember me. Måste se om dom är lipfilmer eller om mina kompisar har något fel med ögonen. 

Ikväll är det sista träningen med Sashi och efter  3 veckor med dubbel axel och trippel salkow kan jag bara säga att mitt knä är inte så speciellt bra. Jag måste stå ut ändå för på lördag är det tävling och jag kommer typ skämma ut mig totalt eftersom jag har inte åkt ett helt program sedan i november. Men det är bara att göra det bästa av det. Jag ska be pappa ta bilder som sedan kommer upp här. 

XoXo Lina Vahlersvik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback