hej

En mysig hemmakväll på en fredag behöver inte vara så fel.. just nu ligger jag och kollar på Mumien - Återkomsten med en varm och skön vetekudde på knät och en godispåse bredvid.

Imorgon är det som sagt tävling, knät gör ont med det får man leva med.. Ska dränka det i tigerbalsam imorgon. Jag hoppas verkligen det går bra men jag ska inte ha för höga förhoppningar. 

På måndag börjar verkligen mitt nyårslöfte på riktigt. Inget godis, inget onyttigt överhuvudtaget. Som tur är det 2 och en halv vecka kvar till lönen kommer och så länge inga pengar - inget onyttigt. Själv lönen ska jag nog lägga på en massage. Behöver verkligen det, börjar få för ont i ryggen nu. 

Det var allt för idag. 

XoXo Lina Vahlersvik <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback