Millionaire City = kul!

Asså jag känner mig såå nördig. Igår var jag med Hanna och så spelade hon något spel på fb och så hittade jag spelet som en app till min ipod och till och med ett liknande spel. Nu har jag suttit och spelat de spelen i typ 2 timmar, Mitt batteri på Ipoden är slut så får ta och ladda det så jag kan fortsätta spela. 

Spelet går ut på att man ska bygga så stor stad som möjligt. Man ska skapa kontrakt och utföra uppdrag man får. Låter skit tråkigt men det är as kul. Det liknade spelet är likadant bara att man skapar en "hollywood" stad. Man bygger studios och sådant ist för hus. 

Igår så var vi på bio, The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Båda är så jävla bra så filmen var helt otroligt bra. Jag såg också att Pirates Of The Caribbean 4 kommer ut den 20 maj. JAG LÄNTAR SOM FAN!!. Längtar även till dagen då  Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 kommer ut. Känner att detta året kommer det komma massa nya filmer som man måste se.

XoXo Lina Vahlersvik <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback