Sent inlägg

fortfarande sur för jag inte kunde tävla men livet måste gå vidare. Jag ska börja träna upp mitt knä ännu mera nu. Ska försöka få in två sjukgymnastiks träningar i veckan plus jobba hemma. 

Idag jobbade jag först.. Pappa är klantig och körde in i en brevlåda. Det var ganska pinsamt eftersom flera bilar åkte förbi. Efter jobbet blev det att umgås med de underbara killarna. Erik och Victor.. nördiga Victor satt och spelade Call Of Duty och jag och Erik kollade på. När han var klar kollade vi på Rush Hour 3. Såg inte klart hela för var tvungen att åka hem.

Imorgon börjar vi kvart över 11 men har sjukgymnastik först vid 10 eftersom det inte går några bussar. Första lektionen är med (CP). Var inte på någon av hans lektioner förra veckan, eftersom det var lite problem där. 

XoXo Lina Vahlersvik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback