Slagen

Idag är det måndag och det innebär att jag var i skolan idag. Jag började kvart över 11 men eftersom jag bor på landet där det inte går några bussar efter 9 så var jag i skolan redan klockan 10. Först hade vi samhäll, hur tråkigt som helst för vi fick något papper där texten var typ mindre än en millimeter och det var 3 hela sidor av det med. Så alla sket i det typ och snackade ist. Matte hade vi också idag med underbara Dorota. Blev klar med alla uppgifter och batteriet på Ipoden tog precis slut när vi slutade. 

Senare blir det träning igen för det gick så bra igår, ska ta med Super Mario bros till underbara Jennifer Kvist som kom trea på en elittävlibng i Malmö i helgen. Bra jobbat (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback