Go your own way

Hej bloggen.. ett litet seriöst inlägg. 

Dagen har bara varit skit och just nu känns det som mitt liv är väldigt snurrigt. Vet inte riktigt vad jag vill och känns som jag är missnöjd med saker och massa!.. nu känner jag att mitt liv inte funkar exakt som jag vill det ska, för det första har jag inget sommarjobb och kommer väl vara hemma och slappa hela sommaren men vad är det för kul med det när man inte får några pengar. På tal av pengar försvinner mina hur som helst.. vet inte riktigt vad jag lägger de på och någon direkt budget funkar inte för mig + att en kompis och tre familjemedlemmar fyller år i loppet om tre veckor.. gaaah panik. Dessutom så behöver jag ett par nya gympaskor eftersom mina är så fucking dåliga att jag får ont i fötterna och benhinnorna när jag har de, ännu en utkostnad!. Juste har troligtvist benhinneinflamation så jag har svårt att springa.. jippie!.. Jag vill ju så gärna kunna springa 5 min för just nu är min kondition nere på noll och jag går bara upp i vikt även om jag tränar .. :(

det var dagens deppinlägg och lovar att det kanske blir fler om inte livet börjar le mot mig igen!.. eller om jag måste le emot de :s.. måste tillägga en awesome låt från favoritserien GLEE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback